Kontaktný formulár

Ak máte otázky ohľadom našich produktov, potrebujete poradiť alebo nám jednoducho chcete povedať svoj názor – ste na správnom mieste.

Kvalita na prvom mieste

Vážení zákazníci,

 

na znak neustáleho zlepšovania a skvalitňovania našich služieb, sme sa stali držiteľom certifikátu manažérstva kvality STN EN ISO 9001:2009 (#ISO 9001:2015).

 

Norma EN ISO 9001 definuje požiadavky na organizáciu s cieľom maximálne uspokojiť zákazníka na základe ôsmich základných pravidiel manažérstva kvality:

 

  1. Sústredenie sa na zákazníka
  2. Vedúca úloha
  3. Angažovanosť ľudí
  4. Procesný prístup
  5. Systémový prístup k manažérstvu
  6. Trvalé zlepšovanie
  7. Prístup k prijímaniu rozhodnutí na základe faktov
  8. Vzájomne osožné vzťahy s dodávateľmi

 

V budúcnosti chystáme ešte množstvo ďalších zmien a školení za účelom skvalitnenia našich služieb a v práci k dosiahnutiu maximálnej spokojnosti vás, našich zákazníkov.