Kontaktný formulár

Ak máte otázky ohľadom našich produktov, potrebujete poradiť alebo nám jednoducho chcete povedať svoj názor – ste na správnom mieste.

Obchodné podmienky Kablik, s.r.o, pre Slovenskú a Českú republiku

Tieto všeobecné obchodné podmienky (nazývané ďalej len „obchodné podmienky“) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzavretej medzi predávajúcim, ktorým je spoločnosť Kablik, s.r.o., so sídlom Rosina 013 22 Žilina, IČO 36 645 613, zapísaná do Obchodného registra vedeného Okresným súdom Žilina, Oddiel: Sro, vložka č.: 64677/L, DIČ: 202212278, IČ DPH : SK2022122278 (ďalej len „Predávajúci“ alebo „Kablik, s.r.o.”) a kupujúcim (ďalej len „Klientom“), ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru, vrátane kúpy a predaju tovaru prostredníctvom internetovej strany internetového obchodu predávajúceho.

Kontaktné údaje predávajúceho:

E-mailová adresa: info@kablik.sk
Telefón: +421 911 155 569

Číslo bankového účtu pre bezhotovostné transakcie:

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Šancová 1/A
813 33 Bratislava, Slovenská republika
IBAN: SK81 1111 0000 0013 6531 4007
SWIFT: UNCRSKBX
Číslo bankového účtu: 1365314007
Kód banky: 1111

Všeobecné ustanovenia

  • Všetky ustanovenia obsiahnuté v tejto časti obchodných podmienok sa týkajú všetkých zmlúv uzavretých medzi klientmi bez statusu spotrebiteľa a spoločnosťou Kablik, s.r.o., bez ohľadu na ich právny obsah, a ich základom sú platné právne predpisy. Ich zmena je možná výlučne na základe individuálnych písomných ustanovení, podpísaných oprávnenými pracovníkmi klienta a spoločnosti Kablik, s.r.o.. Obchodné podmienky Kablik, s.r.o. sú opublikované na internetovej strane www.kablik.sk, v záložke „Obchodné podmienky“.Oblasť, v rámci ktorej spoločnosť Kablik, s.r.o. prevádzkuje svoju podnikateľskú činnosť v oblasti predaja tovarov zahŕňa územie celej Európskej únie. Objednaný tovar je možné dodávať výlučne na tomto území. Predaj za hranice Európskej únie nie je možný. Pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak, jedinou menou, ktorá pri uzavretých transakciách platí, je EURO a CZK.
  • Klientom navrhované podmienky plnenia zmlúv (obchodné podmienky) alebo akékoľvek dodatočné podmienky, ktorých obsah sa nezhoduje s obchodnými podmienkami spoločnosti Kablik, s.r.o., nie sú pre Kablik, s.r.o. záväzné a nie sú súčasťou kúpnych zmlúv tovaru uzatváraných medzi spoločnosťou Kablik, s.r.o. a klientom, pokiaľ neboli písomne schválené spoločnosťou Kablik, s.r.o.
  • Klient spoločnosti Kablik, s.r.o., pri prvej objednávke považuje podmienky za platné pre všetky nasledujúce zmluvy, pokiaľ klient v súvislosti s danou objednávkou neuzavrel s Kablik, s.r.o. písomné porozumenie osobitne upravujúce podmienky jej realizácie. Ak spoločnosť Kablik, s.r.o. zmení obchodné podmienky v priebehu obchodnej spolupráce, akceptácia zmenených podmienok spoločnosti Kablik, s.r.o. pri jednej objednávke je považovaná ako akceptácia týchto podmienok aj pre všetky budúce zmluvy.
  • Všade, kde sa v obchodných podmienkach hovorí o katalógu, rozumie sa tým vytlačená verzia, disk CD/DVD, prenosné disky, reklamy a tlačové informácie, reklamné letáky a taktiež akékoľvek iné spôsoby verejnej prezentácie obchodných materiálov našej firmy.

Ceny

  • Akékoľvek informácie o tovaroch, vrátane informácií o cenách, uvedené v katalógu, sú len výzvou na uzavretie zmluvy, avšak v zmysle §43a ods. 1 Občianskeho zákonníka nesmú byť chápané ako návrh na uzavretie zmluvy.
  • Ceny uvedené v katalógu je nutné považovať za orientačné. Pri predaji platí cena zverejnená spoločnosťou Kablik, s.r.o. pri potvrdení objednávky ku dňu odoslania objednávky. Výnimkou je cena, ktorá bola dohodnutá písomne s oprávneným pracovníkom spoločnosti Kablik, s.r.o.
  • Po uhradení zálohy za nákup daného tovaru platí cena uvedená na faktúre proforma. Cena uvedená na faktúre proforma platí výlučne do posledného dňa termínu splatnosti uvedeného na tejto faktúre.
  • Pre klientov nakupujúcich na území Európskej únie platia výlučne ceny uvedené v EURO. Vždy sa, prosím, presvedčte, či cena uvedená v danej ponuke je s DPH. Cena nikdy nezahŕňa náklady na prepravu.
  • Spoločnosť Kablik, s.r.o. neúčtuje klientom žiadne náklady za používanie elektronických komunikačných prostriedkov.
  • Vlastnícke právo k tovaru prechádza na klienta v momente úplného uhradenia ceny tovaru.

Spôsob objednávania

  • Kablik, s.r.o. prijíma telefonické a emailové objednávky, objednávky osobne doručené do sídla spoločnosti, ako aj objednávky odoslané prostredníctvom systému internetového predaja kablik.sk. Odoslaná objednávka je pre klienta záväzná.
  • Kablik, s.r.o. nenesie zodpovednosť za dôsledky nesprávneho alebo nečitateľného podania objednávky klientom, a predovšetkým za nezrovnalosti spôsobujúce omeškanie realizácie objednávky, prípadne nedodanie objednaného tovaru.
  • Ak spoločnosť Kablik, s.r.o neodpovie na odoslanú objednávku, neznamená to, že objednávka bola prijatá a spracovaná.
  • V prípade odoslania objednávky iným spôsobom než prostredníctvom systému internetového predaja www.kablik.sk, odosielame potvrdenie objednávky zamestnancom príslušného oddelenia Kablik, s.r.o.
  • Akékoľvek informácie súvisiace s objednávkou klienta sú zasielané na klientom uvedenú emailovú adresu.
  • Kúpna zmluva sa uzatvára v momente odoslania objednaného tovaru na klientom určenú adresu.
  • Je možné odosielať objednávky s dodávkou v presne určených termínoch.
  • Kablik, s.r.o. si vyhradzuje právo neprijímať objednávky v prípade očividnej chyby ceny, opisu alebo obrazu tovaru alebo v katalógu. O anulovaní objednávky z dôvodu očividnej chyby bude klient poinformovaný telefonicky alebo prostredníctvom elektronickej pošty odoslanej na adresu, ktorú klient uviedol na účely kontaktu s ním.
  • Kablik, s.r.o. má právo anulovať objednávku, ak z dôvodu vypredania všetkých zásob alebo z dôvodu nedostupnosti tovaru nie je schopná dodať tovar v dohodnutom termíne, v súlade s obchodnými podmienkami alebo v cene uvedenej na internetovej strane Kablik, s.r.o., pokiaľ sa spoločnosť nedohodne s klientom na inom spôsobe realizácie kúpnej zmluvy. O anulovaní objednávky bude klient informovaný- telefonicky prípadne prostredníctvom elektronickej pošty. Ak už klient uhradil cenu tovaru a zmluvné strany sa nedohodnú inak, finančné prostriedky spoločnosť neodkladne vráti v lehote do 15 dní vo forme bezhotovostného prevodu na klientom uvedený bankový účet.

Dodanie tovaru

  • Pokiaľ sa klient a spoločnosť Kablik, s.r.o. nedohodnú na základe osobitnej zmluvy inak, náklady na prepravu hradí klient.
  • Výška nákladov na prepravu závisí od hmotnosti balíka, jeho rozmerov, miesta doručenia, zvoleného prepravcu/ zasielateľa ako aj spôsobu platby.
  • Informácie o nákladoch na prepravu sa nachádzajú na strane kablik.sk
  • Náklady na prepravu sú pripočítavané k objednávke a sú fakturované pri prvej zásielke obsahujúcej tovar pochádzajúci z danej objednávky. Ak hmotnosť balíka presahuje hodnotu 30 kg, náklady na prepravu určuje zamestnanec prísušného oddelenia Kablik, s.r.o.
  • Pokiaľ sa klient na základe individuálnej zmluvy nedohodne so spoločnosťou Kablik, s.r.o. inak, o výbere prepravcu / kuriéra rozhoduje Kablik, s.r.o.
  • Kablik, s.r.o. si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku, zastaviť realizáciu objednávky prípadne zásielky objednaného tovaru, ak klient mešká s platbami, prípadne ak jeho právna alebo finančná situácia môže byť príčinou problémov s úhradou platieb v budúcnosti, prípadne ak bude mať Kablik, s.r.o. iné dôvody na spochybnenie finančnej situácie klienta.
  • Ihneď po dodaní tovaru je klient povinný skontrolovať zásielku, respektíve tovar ako aj jeho obal. Okamžite by mal skontrolovať, či sa vlastnosti tovaru nelíšia od jeho očakávaní. Ak bola zásielka doručená v stave poukazujúcom na mechanické poškodenie počas prepravy, je nutné v prítomnosti kuriéra skontrolovať jej stav a vyhotoviť protokol o rozsahu zničenia. Základom prípadnej reklamácie môže byť len takto zhotovený protokol podpísaný prepravcom.

Spôsob platby

  • Kablik, s.r.o. akceptuje platby realizované nasledovným spôsobom: bankový peňažný prevod, prípadne platba platobnou kartou alebo prostredníctvom elektronických bezhotovostných prevodov.
  • Klient má možnosť platobné podmienky prejednávať. Za účelom dohodnutia platobných podmienok sa, prosím, skontaktujte s oddelením predaja Kablik, s.r.o.
  • Pokiaľ klient nedodrží termín úhrady pohľadávky, Kablik, s.r.o. si vyhradzuje právo na naúčtovanie zákonom stanovených úrokov z omeškania.
  • Akékoľvek bankové náklady spojené s prevodom hradí klient.

Kvalita a záruky

  • Tovar predávaný spoločnosťou Kablik, s.r.o. je zárukou najvyššej kvality. Spôsob jeho prepravy, skladovania a balenia zaisťuje ochranu tak pred mechanickým ako aj pred elektrickým poškodením.
  • Predávajúci poskytuje na predávaný tovar záruku v zmysle platných právnych predpisov.
  • Záruka sa nevzťahuje na vady tovaru, ktoré zavinil klient, prípadne ktoré vznikli z iných príčin, než z príčin ukrytých v produkte samom, a predovšetkým:
    • mechanické, chemické a tepelné poškodenia a korózia spôsobené pôsobením vonkajších činiteľov nezávislých od Kablik, s.r.o., ako aj
    • vád spôsobených používaním výrobku v rozpore s jeho účelom alebo pokynmi bezpečnostnej príručky a návodom na obsluhu, prípadne v dôsledku normálneho opotrebenia,
    • v dôsledku iného neodborného zaobchádzania užívateľom, alebo v dôsledku normálneho ale nadmerného opotrebenia výrobku,
    • v dôsledku prírodných katastrof,
    • vád, kvôli ktorým bola kupujúcemu poskytnutá zľava z nákupnej ceny tovaru,
    • v dôsledku jeho nesprávneho alebo nadmerného používania, prípadne po vypršaní záručnej lehoty výrobku (po vypršaní záruky).
  • Reklamáciu je možné posúdiť len ak budú zdokumentované nasledujúce skutočnosti:
    • vada vznikla v priebehu záručného obdobia; za účelom zdokumentovania tejto skutočnosti musí kupujúci predložiť doklad potvrdzujúci nákup tovaru. Ak je v záručnom liste uvedené dlhšie záručné obdobie než 24 mesiacov, kupujúci predloží záručný list
    • kupujúci kúpil produkt od predávajúceho – za týmto účelom kupujúci predloží platný doklad potvrdzujúci nákup tovaru s uvedeným dátumom nákupu, potvrdzujúci nákup reklamovaného tovaru v spoločnosti Kablik, s.r.o.
    • výrobok je vadný; za týmto účelom klient predloží alebo odošle vadný výrobok do sídla spoločnosti Kablik, s.r.o.

V prípade nesplnenia ktorejkoľvek z vyššie uvedených požiadaviek, reklamácia tovaru nebude prijatá na vybavenie.

Reklamačný poriadok

  • Akékoľvek poznámky týkajúce sa kvality nami predávaných výrobkov, spôsobu obsluhy a rozporov medzi skutočnosťou a údajmi na faktúre, adresujte, prosím, v písomnej forme do nášho oddelenia predaja, emailová adresa: info@kablik.sk.
  • Reklamácia bude vybavená bezodkladne, najneskôr však do 30 dní odo dňa prijatia reklamácie.
  • Reklamácia musí obsahovať presný opis príčiny reklamácie, kópiu dokladu predaja a očakávaný spôsob vybavenia reklamácie.
  • Vrátenie chybného a omylom doručeného tovaru je nutné vykonať výlučne po získaní súhlasu zamestnanca reklamačného oddelenia Kablik, s.r.o. Tovar je nutné vrátiť kompletný, to znamená spolu s celým jeho príslušenstvom, čiže vrátane všetkých káblov, návodov, odstrániteľných častí, diskov CD, prípadne s iným príslušenstvom, atď.
  • Dôvodom vrátenia tovaru môže byť napríklad dodanie spoločnosťou Kablik, s.r.o. výrobkov, ktoré sa svojimi parametrami výrazne líšia od parametrov uvádzaných v katalógu produktov, a ktoré negatívne vplývajú na užívateľské vlastnosti tovaru.
  • Po obdržaní reklamácie a reklamovaného tovaru (ak Kablik, s.r.o. uzná, že pre posúdenie reklamácie je nevyhnutné preskúmať tovar) sa uskutočňuje skúmanie oprávnenosti danej reklamácie. V prípade uznania reklamácie môže byť táto vybavená výlučne vo forme vrátenia peňazí, započítania z bežných pohľadávok alebo výmenou tovaru na iný, bezchybný (pokiaľ Kablik, s.r.o. takýmto tovarom disponuje).
  • Reklamácie týkajúce sa množstva dodaného tovaru je možné uplatniť najneskôr do 7 pracovných dní od dňa odbržania zásielky.

Rozsah zodpovednosti

  • Zodpovednosť spoločnosti Kablik, s.r.o. za dodanie vadných produktov je, v rozsahu povolenom platnými právnymi predpismi, obmedzená na výmenu tovaru prípadne vrátenie uhradenej ceny vadného tovaru.
  • Kablik, s.r.o. nenesie zodpovednosť za škody, ku ktorým došlo v dôsledku nedodržania termínu dodania tovaru, dodania produktov s inými parametrami v porovnaní s tými, aké sú uvedené v katalógu, prípadne v internetovej ponuke, eventuálne v dôsledku nedodania produktu alebo zmeny cien. Spoločnosť Kablik, s.r.o. obzvlášť nenesie žiadnu zodpovednosť za výrobné výluky, zmarený zisk alebo nepriame straty, ktoré vznikli nedodaním príslušného tovaru alebo nedodaním tovaru v určenom termíne. Vyššie uvedené obmedzenia neplatia v prípade uzatvorenia samostatnej písomnej zmluvy na danú dodávku tovaru medzi Kablik, s.r.o. a klientom, v ktorej boli dodacie podmienky a zodpovednosť v prípade ich nedodržania dodatočne spresnené.
  • Spoločnosť Kablik, s.r.o. nenesie zodpovednosť za následky vyplývajúce z použitia dodaných výrobkov nezhodne s ich určením, prípadne za použitie tovaru zakúpeného v Kablik, s.r.o. v rozpore s právnymi predpismi.

Ochrana osobných údajov

  • Zmluvné strany sa spoločne dohodli, že klient, pokiaľ je to fyzická osoba, je povinný predávajúcemu sprístupniť svoje meno, priezvisko, adresu, korešpondenčnú adresu spolu s poštovým smerovým číslom, telefónne číslo a emailovú adresu.
  • Zmluvné strany sa spoločne dohodli, že klient, pokiaľ je to právnická osoba, je povinný sprístupniť predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla, korešpondenčnú adresu spolu s poštovým smerovým číslom, IČO, IČ DPH a DIČ , telefónne číslo a emailovú adresu.
  • Kablik, s.r.o. zbiera osobné údaje klienta prostredníctvom ním vyplneného a odoslaného registračného formulára, priameho kontaktu s klientom (napr. telefonicky) a taktiež vždy, keď klient odosiela do Kablik, s.r.o., emailovú správu obsahujúcu jeho osobné údaje.
  • Osobné údaje sprístupnené klientom počas registrácie alebo pri objednávaní sú v súvislosti s poskytovaním služieb spoločnosťou Kablik, s.r.o. využívané výučne na účely spojené s umožnením klientovi prihlásenie do systému, realizáciou jeho objednávok a na účely realizácie platieb za zrealizované objednávky. V konkrétnych prípadoch, v súvislosti s realizáciou objednávok prípadne za účelom doručenia katalógu produktov alebo iných reklamných materiálov spoločnosti Kablik, s.r.o. prostredníctvom pošty, môžu byť údaje klienta sprístupnené tretím osobám, takým ako napríklad kuriérske firmy, operátori bezhotovostných platieb prípadne poisťovne.
  • V zmysle zákona č. 428/2002 Zb. z. o ochrane osobných údajov, klient súhlasí so spracúvaním jeho osobných údajov (vrátane mena, priezviska, adresy, mesta, štátu a emailovej adresy) informatickými systémami spoločnosti Kablik, s.r.o. so sídlom v Rosine, na č.d. 1043, zapísanej do Obchodného registra vedeného Okresným súdom Žilina pod číslom 64677/L klient tým zároveň vyjadruje svoj súhlas so spracúvaním jeho osobných údajov v zmysle § 4 ods. 1 písm. a) zákona č. 428/2002 na účely súvisiace s plnením kúpnych zmlúv. Tento súhlas je platný na celé obdobie registrácie a môže byť odvolaný v zmysle vyššie uvedeného zákona.
  • Kablik, s.r.o. používa na účely ochrany osobných údajov pred neoprávneným prístupom, zmenami, zverejnením alebo pred ich zničením vhodné bezpečnostné prostriedky. Medzi použitými zabezpečeniami sú tak technické riešenia obsiahnuté v samom servise, založené okrem iného na príslušnom šifrovaní dát odosielaných prostredníctvom siete Internet, prísnej kontrole fyzického prístupu k počítačom a dátovým nosičom, na ktorých sú osobné údaje zaregistrované, ako aj na zavedení a používaní príslušných procedúr prechovávania a spracúvania osobných údajov. Všetky osoby spracúvajúce v prospech servisu osobné údaje klientov majú príslušné splnomocnenia, vydané spoločnosťou ako administrátorom osobných údajov.
  • Klient má právo získať prístup, zmeniť, prípadne doplniť svoje osobné údaje sprístupnené spoločnosti Kablik, s.r.o. a taktiež odvolať svoj súhlas s ďalším spracúvaním svojich osobných údajov. Zmeny sa netýkajú údajov použitých počas transakcie, nakoľko sú súčasťou účtovných dokumentov, a okrem toho ani automaticky zbieraných údajov. Na žiadosť klienta je spoločnosť Kablik, s.r.o. povinná odstrániť jeho osobné údaje, pokiaľ tieto údaje nie je nutné prechovávať vzhľadom na všeobecne platné právne predpisy, prípadne vzhľadom na iné ciele, ktoré nie sú v rozpore s právnymi predpismi. Žiadosť o odstránenie osobných údajov je treba adresovať na adresu spoločnosti: Kablik, s.r.o. č.d. 1043, Rosina 013 22, prípadne na emailovú adresu info@kablik.sk.

Záverečné ustanovenie

  • Kablik, s.r.o. si vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia o zmene týchto obchodných podmienok je splnená umiestnením novej verzie na internetovej stránke predávajúceho kablik.sk.
  • Na vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné právne predpisy vrátane Obchodného zákonníka a zákona č. 22/2004 Zb. z. o elektronickom obchode.